Assyura Chini sedapppp...

Program ibu2 ni...tapi saya menyibuk jugak...g tolong kacau assyura(xreti nak eja yang betul2) Tapi saya g nyibuk pun dah nak siap masa tu..tinggal nak kacau2 jer...
Tak sanggup nak duduk di kalangan ibu2 ni sebab mereka memperkatakan hal yang 'sangat matang'! haahahaha..saya yang masih single mingle ni pulak yang terasa malunya! mujurlah assyura tu dah nak siap...Kalo xsilap, biasanya orang masak bu bur assyura ni time 1 Muharam..malas nak google apakah simbolik dna peristiwa di sebaliknya..korang share2 ar siki kalo tahu...komen2 yer..nak tahu gak...
Jomlah layan gambar2 jap nak...


inilah ibu2 yang sedang memasak dan mengacau assura.
Cuba teka mana satu ma saya?

sambil mengacau sambil potpet2..hehehe..org pompuan kan...

lagi gelagat ibu2...diorg xtau saya masukkan dalam internet ni..hehe

assyura tu lambat jugak nak kasi masak!kalo masak assyura tu lekang!

dah masak..dah siap kena cedok masuk dalam talam...

inilah hasilnya yang dapat tuk satu kuali tu...

Gambar saya tengah makan assyura? malula...sedap tau! korang nak? meh datang umah Lin...


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...