Nokia C3 pemalu kuar time ni

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?


Lin ada se BE tu yang sangat2lah pemalu! susah sangatnk tengok dia menari tau...Akhirnya pada jam 12.30am dapat jugak tengok Nokia C3 tu berjoget2 walau xsehebat mana...
Pastu kan...sekarang ni susah benar nk tengok iklan menari kt header tu ha...Pada masa yang sama si pemalu kuar, akhirnya iklan muncul kt leaderboard! susah sangat skang iklan nak kuar kat situ tau..
En NUFFNANG nak kasi jadi melekat terus ker iklan Singapore tu kat leaderboard?kasi jerla...tempekkan terus jadi buffered earning! lagipun dah xde BE yang sudi tumpang kat leaderboard lin tu ha...



3 comments:

  1. salammm


    semoga bertambah la rezeki lynn yea :)

    ReplyDelete
  2. cam tak kisah jer ada ker tak..
    teeheee..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...