MTV Music dah Metered...BE baru ganti plzzz....

Alahai en.nuffnang...asyik metered jer ni..bila lagi kamu nk bagi saya Buffered Earning baru? Iklan MTV tu baru jer bertapak kat sini 15 hari...dah metered..earning pun ciput jer...


Kiranya MTV ni adalah ME saya yang ke-4 dlm bulan Nov ni...

ada BE nokia c3 tapi cam malu2 jerla...entah bilerla iklan tu menari kat blog saya...

Nak BE lagi en.nuffnang...

Dah daftar sama nuffnang ke lum tu ?

kalo lum g daftar sekarang----> daftar nuffnang di sini


3 comments:

  1. tensi je kan bila BE jap je dah jd ME...

    ReplyDelete
  2. samalah ngan kita..asik ME je..BE xnk bg lak...

    huhu..kita sabar aje..satgi ramai2 dpt BE..

    ReplyDelete
  3. Sabar...!! mna tau ada BE br menanti yg lbh gempak.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...