Mengapa denganmu Nuffnang Sayang?

Tengokla..sejak semalam jadi camni...sangat sedey bila iklan xkuar pun kat LR n LB ni..kosong jer...
Dah hantar tiket ke nuffnang tp lum lagi dibalas. Tengok blog orang len, ok jer. Xkan tetiba salah coding kot...nak kata salah letak tempat, tipu jerla tu...Before ok sesangat sehinggakan semua BE nk berjoget kt LR tu ha...Nuffnang yang problem or my blog problem?




Ada x blog korang yg jadi camni jugak?


11 comments:

  1. blog miza yusuf pon cite bende ni,,
    xde pe kot,, nanti2 okay la 2..

    ReplyDelete
  2. blog miza yusuf pon cite bende ni,,
    xde pe kot,, nanti2 okay la 2..

    ReplyDelete
  3. semalam kene macam tu jugak..satu hari xkuar iklan...tp hari ni dah ok...ada problem dgn nuffnang tu...takut effect earning je..

    ReplyDelete
  4. sama ngan saya.. :(
    blog saya pun jadi macam tu..

    kitasabar je la ye..

    ReplyDelete
  5. nuff ada masalah kot.. x per, okla tu x lama lg.. :)

    ReplyDelete
  6. blog aie pun same..nuff ade prob 2..

    ReplyDelete
  7. salam


    sama la,, ingatkan kita yang salah coding...huhu

    ReplyDelete
  8. kak lynnnn, samalah kita. apa sudah jadi dengan nuffnang :(

    ReplyDelete
  9. samala kita..tapi bila iklan tengah jalan dia ada..sekarang ni ada..;)

    ReplyDelete
  10. huhu sme gak..earning naik sikit je dari slalu..sedih tul..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...