Google Chrome Untuk blog saya!

Xnk cakap banyak2..korang tengok jerla perbezaan bila saya guna Google Chrome dan Internet Explorer tuk blog saya ni. Jadi, kalo blogger yang guna ie tu bertukarlah kepada Google Chrome kalo nak melayari blog saya ni yer. Bukan apa..nanti korang jugak yang sakit hati macam saya td..Google cchrome crash jap tadi..kenala guna ie jap sementara reinstall...




Iklan nuff ss tu sepatutnya kat tepi sekali tetapi tetiba duk kt tengah2 bila guna ie! sungguh hodoh...hehe



1 comment:

  1. kak guna mozilla...:)
    tp kekadang guna jugak tu google chrome..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...