2 Buffered Earning Baru Disember

Alhamdulillah..


Rezeki Disember...Semalam MTV Music saya jadi metered! arini pulak Nuffang dengan penuh kasih sayang ganti iklan baru kat blog saya. Dua pulak tu! iklan Digi IPhone 4 ngan IKEA
Tapi earningnya sangat ciputla...xkisahla kan.janji BE.
tq Nuffnang! ni bertambah2 sayang ni kat Nuffnang.


Cepat daftar kalo lum lagi ----> www.nuffnang.com.my



Earning hok len2 tu ciput jer. Malulah nk tunjuk. sbb tu saya padam tu

 Blog strawberry-lynn ni adalah blog pertama yang direview oleh Cikgu Dahlia untuk projek Disember beliau.
Belum tengok yer?

jom usha kat blog Dahlia's Journal



3 comments:

  1. tahniah...sy pun dpt ciput je..x kisah kan?janji BE..hehe...

    ReplyDelete
  2. walaupun dah tukor ke ME.. tp dpt ganti baru... ;)

    tahniah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...