11 NOVEMBER 2014

YAYASAN RAHAH PAHANG

salam dan selamat pagi.

Pagi tadi g Pej.YB kat Chini Atas(Nama glemer jer) nk jumpa ngan kak ita berkenaan cek yang dapat semalam.
Aritu saya ada buat permohonan untuk adik saya dapatkan bantuan pelajaran.Kalau dah ada saluran untuk mintak duit,xkn kita nk biar jekan..hehe..at least dapatlah jugak menampung duit minyak nk anto adik saya nanti...duit tol...
Kak ita tu kata dia pun dah pening sbb ramai sgt yg dtg kata nama pada cek tu salah! ish ish..naya jerkan...g bank pastu cek tendang! kak ita cakap dalam 3-4 bulan lagi baru dapat cek semula...ish..lamernya...xperla..janji dapat duit...
Luperla nk ckap...yayasan rahah ni yang PM punya tau...khas tuk anak pekan kot kalo xsilap...leh kintak bantuan rawatan ker bantuan pendidikan ekr dan macam2 lg..xdelah byk sgt diorg kasi tp leh jugak kurangkan beban kita...

5 comments:

  1. slm kenalan dr mimiey...

    http://nasyieen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam,,saya nak tahu lebih lanjut pasal yayasan rahah:)

    ReplyDelete
  3. salam,,saya nak tahu lebih lanjut pasal yayasan rahah:)

    ReplyDelete
  4. Salam saya dah minta bantuan utuk anak belajar jauh pulak .mohon dlm bln5 tapi masih belum ada jawapan.bagai mana nak tahu dpt ke tidak bantuan tu.dik blh tak bagi no telefonnya

    ReplyDelete
  5. Salam saya dah minta bantuan utuk anak belajar jauh pulak .mohon dlm bln5 tapi masih belum ada jawapan.bagai mana nak tahu dpt ke tidak bantuan tu.dik blh tak bagi no telefonnya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...