Shoutbox livestream..

Masa bw ada jugak sy terperasan yg bila kita nk  komen nanti komen tu akan terus ke FB...Teringin jugak nk buat...sekarang dah jumpa caranya..tinggal nk praktikkan jer lagi...sebelum tu nk ucap tq pada topek ni yang buat tutorial pasal shoutbox live stream ni...macam2 kita leh buat aplikasi  dgn FB ni kan...Kalo nk tgk  tutorial ni bolehla berkunjung ke blog topek tu yer...
Oh yer! korag tau x nanti ada program baru tahun depan namanya program Safiyyah..ala2 Nona cuma more to gadis yang bertuudng...Saper nk tahu, boleh klik blog gadis2 yang sgt jorjes ni yer...ini salah satu gadis yg terlibat tau..sheerah...mmg meletupla diorg ni!

2 comments:

  1. wow yeke? best nie.. ajarkan..;)

    ReplyDelete
  2. akak. cmne nk wat.. xjumpe plak tuto kat page topek.. heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...