Sape minat ngan barang ni???

Jom usha2 jap nak...Barangan ni adik ipar saya ada jual...kedainya kat sebelah jer ofis sayani ha...Tokey kedai kat Pekan..kira cam cawangan jerla kat Chini Timur ni..Kata jer nk  apa..mesti semua ada tau! Barangan kat bawah ni adalah barangan terbaru yang terdapat kat sini...daripada Oli Collections! Minat x? meh wat tempahan ngan saya..hehe
Ada lagi brgn yang berunsurkan camni..xamik gmbar lak...


Cermin comey..saya dah grab se!

tempat letak kunci n so on!

ni pun tmpt letak kunci berbentuk kunci

tempat isi tisu

leh buat rak dan juga ada tempat sangkut kt bawah tu

tempat isi dokumen dan surat dari posmen tu

lagi tempat angkut tp len pattern sikit dari yg atas tu

Cantik2 kan? kalau saya dah ada umah sendiri, saya dah amik serba satu ni...pasu bunga panjang n pendek pun ada tau...

Mesti penggemar deko2 ni teruja tgk brgn kt atas ni kan..murah2 ajer..min RM20!


5 comments:

  1. ros memang minat sangat kak! huhu! akk statekan la harga dy~

    ReplyDelete
  2. cantik.. bg rumah duna englsih stlye mmg sesuai sgt.. sop dah beli yg warna itam.. :)

    ReplyDelete
  3. Nk yg boh sampul surat tu. Rm34.90 ke. Tp mcm ne nk order.

    ReplyDelete
  4. Sy nk order tmpat ltak surat tu? Ada lg x?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...