Projek Mega Cikgu Dahlia

Ush ish..pandai2 jer sya kata projek mega cikgu dahlia..kak dahlia, jgn marah yer...
saya teringin nk jadi salah sorang yang tercalon untuk projek Cikgu dahlia ni...saper xnk tempek sikit populariti kat blog glemer cam blog cikgu ni kan...al maklumlah trafik sangat ciput nk dibandingkan dengan blogger2 otai..kasi tempias sikit jer pun xper...Ini adalah projek Disember DJ2B-31 Blogger!

weekend ni saya xberonline pun...trafik pun menjunam jer...kalo ada projek cam cikgu dahlia buat ni, kan ok sangat2...


saya dah terlist tu...alhamdulillah...

saper nk jugak? meh klik sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...