Mengapakah Begini...Dah Metered Earning


Sedeynya...baru seminggu lebey jer jadi BE..Skang dah jadi metered earning dah...
Naper jadi camni en.nuffnang??? Kalo camtu, en.nuffnang kena bagi BE yang len ar palk..adakah kerna saya sudah jarang bw skang...jgnla camtu en.nuff...minggu ni sy bizi ngan kenduri kawinla...mcm2 kena tolong...update blog pun 2x sehari jer dah skang..
Ah!Xkira..en.nuff kena bagi jugak BE yang len menggantikan BE yang sudah menjadi metered earning ini..hahaha..boleh yer..kn en.nuff baik ati...


6 comments:

  1. hehe..bleh lak pujuk mr nuff camtu..nk try pujuk jugak laa..

    ReplyDelete
  2. sebab tempoh iklan dah tamat. dni dah 2 minggu tak ada BE. lagi sadis. huu

    ReplyDelete
  3. lyn,
    kakyong punya BE hitz fm tu pun dah jd ME.. dpt earning 14 sen jer... hahahaha... sadis sungguh..

    ReplyDelete
  4. @kakyong
    hehe..cam era.fm jugakla..saya pny era tu 38sen jer..hehe

    ReplyDelete
  5. @ardinihumaira
    xperla xde BE pun..nnt mesti dpt sbb trfik dni kan tinggi...xmcm lin...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...