Laksa Penang Aidiladha

Sila tengok gambar di bawah ini..sebenarnya juadah ini adalah masa hari raya Aidiladha yang lepas...hari sebelum tu masa g pekan sari ada ikan murah..bolehlah beli untuk dibuat laksa Penang! kami sekeluarga memang peminat laksa Penang ni! selain laksa, my mum buat bihun sup jugak sbb aboh saya sembelih lembu tahun ni..banyakla dagingnya leh buat sup tulang...



ada yang kurang ni...saya suker daun selem (xreti nk eja...)

Bila sebut or tingat laksa jer mesti terliur jer..huhu




3 comments:

  1. Aiiiyooooo....macam tau2 jer...mama sekeluarga gilerkan laksa.....hadoooiiii....sedapnyerrr

    ReplyDelete
  2. memang terliur giler nampak laksa ni.... dah lama tak makan laksa penang ni...... kalau ade lebih tapau cyni cikit... he3

    ReplyDelete
  3. sedpnyer.... nak cket ley x sis lynn??? huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...