IF I HAD RAPUNZEL’S HAIR


bayangkanlah...70 feet! hihi..(macam xley terbayang jerkan...)

Yang penting rambut saya tu kenalah sihat dan bersih! baru best...
Saya nk jadikan rambut saya tu penghubung antara umah saya ngan ofis saya tu ha!
kiranya cam jambatanla...saya leh save minyak viva...bila nk g kejer or balik kejer...
CHING! Rambut Rapunzel saya ni pun jadi jambatan! kuatla..

Pastu kan saya nk rambut saya ni cam ada magikla...leh kuar macam2 dari rambut. ala...poket doraemon tu ha..tp bezanya saya nk kuar barang2 yang saya nk tu dari rambut! kan senang..hehe
nk g masa lampau ke..nk g masa depan ker...nk guna something masa emergency ker dll

Tapi..itu semua hanyalah khayalanku sahaja! As syarat nk join Nuffnang punya terms and condition...lalalalala

Sebenarnya ada tayangan citer ni nanti start 25hb ni.So, leh dapat tayangan free!
3D lagi tau...

Kalau nk tahu keterangan lanjut, bolehlah layari kat 

Nak tengok x rambut saya yang menawan tu?

malas nk edit beria..guna paint jerla..haha







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...