Hadiah yang diterima bulan Oktober-Part 1

Dah lama nak pos pasal hadiah giveaway yang saya dapat tp selalu jer ada hal len nak buat...Kali ni harap2 tercapailah hasrat nk wat n3 tu..hihi.
Hadiah ni saya terima daripada siz akma..saya bertuah sebab jadi follower yang ke-25! Nak tahu x adiahnya sgt best! suker sgt...adik saya pun asyik nk men jer...
TQ pada siz akma..korang lehla jenguk2 blog siz sbbnya brgn yg dia jual cantik2 tau..unik2...JENGUK SINI


Masa tgk tu terfikir jugak apalah brg di dalamnya...Rupa-rupanya....

Tapi naper kemek jer tin ni erk?hehe...barulah tahu...
tin ni leh nari2..joget2...nyanyi2...

Sungguh cute! tq sekali lagi...semoga bisnes siz terus sukses!

Seterusnya...Part 2 lak yer...






4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...