Hadiah Wanzi + Kerepek Pisang?

Ermmm..mesti tertanya2 apakah  kaitannya dengan tajuk kat atas tu..adakah saya bagi wanzi hadiah kerepek pisang sebagai balasan? hahaha...
Sebenarnya saya baru je lepas tolong ma goreng kerepek pisangla...so, bila nk upload gambar, saya gunalahyang wanzi bagi hadiah tu..sungguh sukahatila...xtau nk kata caner sbb mmg dah lama impikan nk watermark camtu..baru nk order ngan kak syamila tp xjadi dahla sbb dah dapat hadiah dari wanzi tadi..
saper nk kepek pisnag  kat bawah ni? meh datang raya aji ni....banyak...

kerepek dalam kuali..panas...

inilah rupanya kerepek pisang yg sedang digoreng..masani pisang ape ntah...kecik2 jer

yg ni pisang tanduk! cantik x?

pisang yang sudah dibuang kulit dan ready tuk disagat dalam kuali!

ini air garam..nk kasi rasa masin2 sikit...

tengokla watermark saya sekali tu yer...suker!

13 comments:

  1. wahh.nmpak sedap ar kerepek tue kak lynn.hehe..
    adeyy.nie ar wt asa na mkn2 memalm nehh. :)

    ReplyDelete
  2. wah!bestnye sis!best wat mgunyah!hihi...sori tenet ifa lembab..so smix xmo muncul2..haha

    ReplyDelete
  3. tahniah sis dapat hadiah dari bro wanzi.
    sedap kerepek tu. miza suka. fevret. hehe

    ReplyDelete
  4. me penggemar no. 1 kerepek..awww..sedapnyer..

    lin ditag http://myapeapeaje.blogspot.com/2010/11/1st-lucky-draw-by-heze-suze.html

    ReplyDelete
  5. uihh, macam senang je goreng kerepek pisang ek.. :B

    ReplyDelete
  6. sukanya kepek pisang ni,tambah2 yg freshly buat sendiri. rumah kat mana yer..hehehehe

    ReplyDelete
  7. wah sdp tu sis..adeh suzie nk gak.hihihihi..fav..by da way cntik watermark tu.hihi

    ReplyDelete
  8. nak kerepek!! adoi...rindu nenek lk

    ReplyDelete
  9. nampak cam best dan terliur! mujur tak ngandung kalau tak... tak ke payah! hehehe

    ReplyDelete
  10. Salam,

    kerepek pisang sedapnyee...teringat MIL pnya kerepek pisang sira :P


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  11. wah...akak ada watermark cantik sudah...hehehehe...
    nyum-nyum...sedapnya kerepek pisang...nak jugak...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...