Hadiah Dari Wanzi

Petang ni bukak jer shoutbox wanzi suruh amik adiah...rupanya dia kasi banner tuk saya..sangat cantik dan saya sangat sukala...nk buat jadi watermark pun boleh...
kepada wanzi, saya ucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga buat anda sebab baik hati buat banner tuk rakan2 blogger macam  saya ni ha...
Terjah blog wanzi kalau nk tangok banner2 yang dia kasi..sungguh seronokla...


tag2

nampak muka tembamla..hehe.aperpun...saya sangat sukerla...tq so much lagi sekali wanzi

~google~


5 comments:

  1. Cantik wanzi buatkan... Cute sangat..

    ReplyDelete
  2. memang cun woooo ...nak jenguk wanzi gak

    ReplyDelete
  3. cantik la banner tu.. leh buat watermark sekali...

    ReplyDelete
  4. mmg cun kan..suker sgt2..mmg kena ngn test lynn..tq wanzi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...