DiGi Broadband Discovery Day


Inilah iklan yang menjadi BE no.2 saya sekarang..tetiba rasa nk tau apakah ia..so,google2 jumpala mende ni...

Owh! Rupanya ia adlaah pelan broadband terbaru digi! Dengan mmebayar hanya rm38 sebulan, anda akan dpt 3GB data dgn kelajuan 700kbps daripada 7pg sampailah 7mlm setiap hari tau! cukup berbaloi2 dgn hanya rm38 jer...Sebab tu namaynya Discovery day! Lepas kul 7mlm boleh pakai lagi cuma xbaper lajula...just 128kbps jer!ok jerla...kalau kita nk bayar secara auto tiap bulan, dapat pulak rebat rm5! ish ish..sangat berbaloi2 kan..

Kalau nak tahu lagi, silalah klik iklan kat atas tu yer...saya nek explain lebih2 pun xreti sangatla...hehe



Sebelum tu, TQ NUFFNANG..LOVE U AGAIN...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...