BUFFERED EARNING 1ST

Alhamdulillah sangat2...setelah hampir 5 bulan saya bertungkus lumus concentrate kat blog, akhirnya Nuff sayang jugak kat saya..selama ni saya asyik dengar orang dok citer pasal BE..sangatlah teruja nak jugak..Tetiba pagi tadi, rasa cam pelik sebab iklan ada kuar waktu yang tidak sepatutnya. Bila cek Nuffnang...tersenyum lebar jer...Biarlah saya xdapat apapun lagi earning dari BE tu tpnya dah menaikkan semangat saya untuk terus aktif!


Hahaha..mesti blogger kat luar sana gelak jer kat saya kan...0 jer earning tp nk tunjuk jugak..biarlah apa orang kata..yang penting saya dah bahgia ni...Tuhan itu Maha Adil dan Maha Mengetahui...

Alhamdulillah...
TQ nuffnang




12 comments:

  1. Saya faham perasaan lynn.. yang penting kita berjaya juga... usaha lagi!!

    ReplyDelete
  2. salam.amalkan membaca doa dari surah Al- Waqiah.ada dalam entry blog saya. doa untuk rezeki. insya'Allah :)

    ReplyDelete
  3. tahniah
    tp global_cpc lin lagi byk dr ekin...
    huhuhu...

    ReplyDelete
  4. tahniah lin...

    earning byk2 tu starts with 0 dulu..ye dak?

    ReplyDelete
  5. tahniah..sama la kiter pun baru dapat 2 hari lepas..iklan darling n era BE..EXCITED SANGAT..

    ReplyDelete
  6. to all yg komen..tq so much..lin hepi sgt sbnrnya..teruja ar jugak ngn BE tu...

    ReplyDelete
  7. wah bertambah2 rezeki ye..
    tahniah2
    ni ada GA hadiah dari paris tu

    http://nadiafarahida.blogspot.com/2010/10/sape-nak-hadiah-free-dari-paris.html

    ReplyDelete
  8. saya belum pernah dapat pun lagi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...