TQ ABG BEN ASHAARI!

~GOOGLE~
saper xkenal abang macho n ensem kiter tu kan..saper lagi kalo bukan Ben Ashaari...Saya suka sangat tgk stat belog saya ni..tetiba tadi...


Nampak x?

Pelik jugak  cane leh tetiba ada referring site drpd abg. macho tu..so, saya pun terjah kat belog beliau...
Rasa nak senyum sampai seminggu jer..maklumla..blogger tegar cam saya ni 'tersangatla femes'...huhu... nk menumpang populariti abg Ben leh nk up trfc!  Nway...tq abg Ben kerna menerjah entri saya ini lalu bersetuju untuk menjadikan belog kecil sy ni tergolong dalam belog abg macho yer!

Ini Blog Lynn TERlist atas sekali dalam list conteng dinding!(sbb baru update masa tu)

ni yg makin semangat nk berblogging...
cayang belog ni...

terjah entri ni yer BEN ASHAARI BLOGLIST







2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...