Takaful ikhlas Haji lagi...

tadi ustazah Sabar datang dgr bebelan saya pasal Ikhlas Haji...dia berminat nak masuk...dia kata setakat 35 sebulan tu ok jer...kalo 50 sebulan pun ok lagi...Harap2 dia mampu ajak ustazah2 lain masuk jugak..nampak gaya dia cam sedar pasal insurans ni..
Mentaliti orang kiter...macam saya jugak dulu2 sblm amik keputusan nk amik insurans ni...macam2 jer alasan bagi xley bayar bulanan...padahal setiap bulan abeh jugak ke arah lain...yang mengarut2..baik saya buat simpanan di smaping perlindungan! Memangla boleh jer simpan kat bank yang ada kat Malaysia ni tapinya confirm2 akan kuar jugak bila sesak2...kalo simpan dalam insurans xley nk kuar duit sesuka hati...
Jadi,marilah kita amik insuran tuk diri sendiri dan keluarga...
Blogger Templates

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...