Alhamdulillah..lega sikit

Salam...
arini sibuk dari pagi tadi...tak sempat nk post n3 baru! kena buat template hari sukan Cikgu Norbani...petang dia nak dh...best kalo ada org dtg suruh buat aper2...dapatlah jugak upahnya barang sepuluh dua...hehe...lepasla kalo nak minum air!
Saya dah lepas bagi kat Asyraf Hamasaki ganjaran dia...baru seorang setel...Momma Mia lak sdg. berkira2 smada nk topap or tukar adiah...coz dia pakai line...Yang len2 tu, Lin masih belum terima apa2 maklumat...xper..Lin kasi 2weeks! Kalo x, adiah2 tersebut akan dibawa ke GA seterusnyala...hehe...
Lega bila dah umumkan pemenang..tinggal nk antar adiah jer lagi...Dah siap bungkus tapi xde alamat jer lagi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...