al kisah petang tadi di petronas stesen...

Selamat malam...


Baru sempat nk blogging malam ni..sinag tadi g kelas Takaful...maklumla..newbie agent..kenalah belajar lagi spy lg paham psl produk! Bukan nk citer pasal takaful dah..nk citer kejadian masa on da way balik...Saya ni biasanya akan isi perot saya dulu kat 'poktek'  sblm bagi makan kat viva syg tu...sebabnya akan menempuh restoran tu dulu barula shell dan petronas! tapi, sy isi kat petronas sbb leh guna crdt card!bukan apa..dapat jugak rebate sikit2...hihi...jimat duit cash! saya suka isi minyak kat bhgn belakang n hujung2...masa nk park tu, dah perasan 2 org mamat dok pndg2 bila saya masuk park kt tepi diorg! seram sejuk jugak..manerla tahu...kot2 ada niat jahat! zaman sekarang....
Pastu masa saya kuar nk swipe card isi myk tu, datangla mamat tu kat saya...


Mamat : Mintak maaf yer kak...bukan nk melawak ni...boleh tahu kat maner nk cari pedal isi minyak viva?
Lin : (saya mcm blur2 jugak pada mulanya...) lamer tu barulah faham...
Lin : owh..kt tgh tu...tekan ke  bawah...
Mamat : yg bonet ni ker?
Lin : Aaaahh...(dlm hati mmg nk gelak sgt dah..nmpk ngat keter pinjam kan...)


Pastu saya pun bla jerla...sebab diorg g kaunter nk bayar..lambatla...


Tetiba, masa kt area Lepar....


Eh! tu macam viva yg kt stesen minyak tadi! 


Viva tu dgn lajunya memotong viva sygku itu...saja bawak slow2...sb hujan renyai2...


Nak kata, bawak keter laju tp nk buka tmpt isi minyak pun xtau...hehehehe...


Sekian sahaja cerita saya ari Sabtu ni yer...


3 comments:

  1. hahahaha.. dekat tempat bonet, tapi sila tekan ke bawah yer mamat! hahahaha... yer.. nampak sgt2!

    ReplyDelete
  2. biar sangka baik.. dia tolong isikan minyak kete jiran dia tuhh.. tapi mcm nak gelak pulak aku ni...

    ReplyDelete
  3. ermmmg lawaklah...ntah2 dia curi kereta kot..hahahha...erm tak baikkan...erm may b baru beli kereta..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...