Untuk Kaklong...

Dua hari lepas saya jumpa ngan besfren lama saya...Rasa nk citer cketla pasal dier...Khas untuk diala...Kaklong adalah nama glemer seorang insan yang bernama Nor Hafizah Ab.Manan
Mula mengenalinya sejak Form 2  lagi tapi xbaik sangat pun..dia ada geng sndiri...saya pulak budak baru pindah ke sekolah tu...Form 3 kami kelas sama...

Masa Form 4, kami  dapat satu sekolah kat mrsm Kuantan...Sejak itu, kami sangat baik...walaupun tidak sekelas, kami selalu bersama dalam hal2 lain...dia merubah idup saya  agar tidak menjadi seorang yang pemalu sangat...dia buat saya jadi orang yang slumber!tp best!

Lepas form 5, kami berdikari...keluar dari Pahang dan berhijrah ke bangi...macam2 rintangan yang kami hadapi..susah dan senang...semata2 nak duit beli henfon dengan titik peluh sendiri...kami kerja kat kilang Hitachi...Bila teringat Hitachi itu, akan teringatla pelbagai peristiwa di Hostel Sri Ayu...suka dan duka...semua dalam ingatan..yang tak mungkin luput...pengalaman mematangkan kita...saya akui semua itu...
Kaklong seorang yang banyak akal...saya suka sangat terima segala idea yang dikeluarkan oleh otaknya yang agak bergeliga itu!hehe...kaklong.jang kembang yer...tpi..itu kebenaran tau!

Dia juga seorang insan yang tersangat mudah memberi pertolongan dari segi apapun...tenaga...duit..masa...saya  sangat menghargainya...dia akan sedaya upaya akan menolong juga kawan dia tu...Walaupun dia sudah bergelar seorang ibu sekarang, tapi perangainya masih tidak berubah! sangat cool...sangat sempoi...seorang yang sangat tabah membesarkan ADAM...apapun, saya sangat bersyukur mempunyai seorang kawan sepertinya...

Kaklong,saya kidnap gambar kaklong ni tau!jangan marah.....




Kaklong skang ni lecturer kat kolej cyberjaya tau...cam xcayer jer...mesti kaklong ni cam dulu2 gak even jd lecturer..ske ponteng2...opss....xkanla plak kan...sori yer kaklong....


Semoga saya menjadi seorang yang tabah juga....
Blogger Templates
Blogger Templates

1 comment:

  1. Lynn, malunye I..hehe.. Lynn, I pon suke kawan dgn Lynn tau..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...