Uji Dara

Salam semua..
setelah beberapa hari bercuti raya, maka, dengan ini saya ingin melepaskan dendam untuk berkongsi pelbagai cerita tentang saya ataupun info2 yang saya tahu daripada blogwalking saya..Tengok tajuk,mesti pompuan yang gelisah kan...Tapikan saya baru tahu ada jugak tempat kat dunia ni yang buat tau..So,sila sksikan gambar2 di bawah ni yer...18sx jer tau!Sekadar info yang saya peti sedikit daripada blog syeragh


Sebelum tu, kenapa dara ni penting erk?? dipetik dari sini...thanks yer


Apakah pentingnya dara atau “HYMEN” wanita tersebut? KEPERAWANANsebenarnya merupakan ‘lambang‘ kesucian seorang wanita. Malah, setiap lelaki sentiasa mengharapkan wanita yang dinikahinya akan memberi ‘tanda kesucian ini’ pada malam pertama mereka melakukan hubungan kelamin. Namun begitu tidak kurang juga yang tidak kisah lebih-lebih lagi sekiranya mereka inilah yang menjadi raja merosakkan wanita.
Tidak semua wanita di zaman sekarang ini mampu berbuat demikian kerana selaput dara yang mereka miliki mungkin telah ‘ditebuk tupai’ atau terpecah semasa melakukan aktiviti lasak seperti berkuda atau menunggang basikal. Ada juga yang menyalahkan lelaki kerana menggoda atau memaksa mereka. Ini banyak terjadi di kalangan remaja kita sekarang ini yang hidup di kota akibat dari pergaulan bebas tanpa batas. Keadaan ini lebih menular di kalangan MINAH REMPIT!
Jom saksikan 18sx ni yer...Pompuan2..berani x nk test?hehe


Mak bidan tgh check
Bedebar2 ke adik2 oi~~ macam besunat la plak

Anda Lulus!!!
Antara anak2 dara pingitan.. Mereka suci.. Anda bagaimana?

Saya dapat info di mana ada sebuah buku rahsia dara wanita ka pasaran..mesti ramai kaum lelaki yang berebut2 mendapatkannya sebab kat dalam tu ada macam2 tips yangboleh digunapakai nak tau pompuan tu dara ke x tau! leh tgk melalui rambut hinggalah ke hujung kaki...bahaya tol!

Blogger Templates
Blogger Templates

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...