Report bos?Gaji buta?

Apa nak kata erk?rasanya setahun setengah dah bersabar dgn kerenah dier ni yg agak mencabar kesabaran...
harap jer dh kawin n beranak pinak tapinya buat perkara macam xde otak..
geramnyerla rasa pagi tadi...
saya nak buat aper erk..perlu ke nk report pada bos???bukan sekali 2 tapi dh beratus kali macam ni...
xbaik kan kejer gaji buta....xjujur dgn kejer...biar jela Allah yg beri mengadilinya...Tapi dari segi mata manusia, pekerjasebegini haruslah diterminate saja...xde lansung komitmen pada kejer...ckup bulan dapat gaji buta! ish ish....dahla menyusahkan orang lain...
Ya Allah ya tuhanku...bukakanlah hati budak tu agar dia sedar yang dia tu hanya makan gaji buat jer setiap bulan...

N3 nak marah....

sabar..sabar...sabar...
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...