Raya Pertama 1 Syawal

Mata ngantok tapi nk update..nk wat ganer erk...
ermm...sket2 jela...Raya kali ni cambest jerk...meriag than last year...Rajin jugak sy g berayer kat umah orang kali ni...Nak upload gmbr2 raye tapi malasnyer nk transfer..kamera kat dalam keter..malas nk g amik..
kesimpulannya...saya MALAS ni...hahaha...nk bukak FB jer update n comment status rakan2...pastu nk tau apa perkembangan arini...alamak!bateri pun kureng da..malasnya nk cas laptop ni...saya guna wifi jer ni...malas nk sambung2 broadband...pinjam seminggu wifi ofis punyer!shhhhhh....jgn gtau bos saya yer...untung x kejer saya?haha....syukur alhamdulillah...
nak citer pasal raya sikitla..kali ni seme  adik beradik  ada begotu jugak ngan adik2 ipar saya..belaka ada...seronok kan?nisa pun dah besar...lagi 10hari  cukup setahun umurnya..Pagi tadi duk melayan jerla tetamu yang datang..pastu g umah kat atas bukit tu pekena bihun sup!pastu g umah ina lak makan nasi dagang sebab dah tghari...then, fiza tipon ajak datang umah huda...saya ajakla adik ipar ngan adik kimi saya  tu teman...masa kat umah huda lak, ma tipon kata kaklong datang dah..xsempat nk g raya umah kawan lama saya, Shahida Ellina...kemudian, bila kaklong da  balik tu lebih kurang kul 6, saya ngan ina bersama nisa dan kimi g raya umah Acik Leha n K.Ana...kul7 balik umahler...malam ni saya nk berFB jer serta berblogwalking..badan dah letih...banyak lagi umah yang saya xg...xsempatla...kalo dah sebuah umah, dekat sejam....ganer?...baper buah umah jer yg sempat kan...lu pikirla sendiri...
Untuk episod akan datang, saya akan upload gambar lak...so,untuk kali ni saya nk mintak kat pakcik Google atau Utube gambar2 yang menarik...layan jerla...


Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...