Hutang...

Sejak akhir2 ini  byk pulak blogger yg rajin tagged saya...anyway..tq yer kepada semua yg tagged tu...ermmm..macam xde amsa jer lagi nk buat yg korang2 tagged tu...tp jgn riso sbbnyer akan ada satu hari untuk bayar seme hutang2 korang tu...sekarang ni fikiran tgh serabot sikit..maklumler hujung bulan...nk setelkan semer2...TQ pada yg sudi tagged n bagi award kat Lynn yer..itu tandanya korang ni caring ngan Lynn...Hahahaha...
Antara hutang yg perlu disetelkan nanti adalah seperti berikut :

Farhana - Peraduan memori raya
Dak Kecik - Jawab soklan
SuzieRahman - award+jwb soklan
Ckin - Giveaway *kena buat cepat cket kang due date dah*
Ada lagi tp dh xjumper nk cari...

Saya akan pastikan semuanya siap sebelum minggu depan!Kena tekad ni...

Blogger Templates
Blogger Templates

1 comment:

  1. setidak2 lynn buat gak angah nie ada yg tak buat hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...