STRESSNYA SAYA ARINI...

Salam...
saya xde moodla arini...report kena siapka tapi mood lari semua...sepatutnya dah siap arini..
saya stress...nk main ngan nisa pun xbaper nk ada mood...nk menulis pun cam malas2jer...tapi,sy nk tuleh juga...nk lepaskan segala perasaan ni...sejak 2 3 menjak ni, saya asyik tuleh hal perasaan jerkan...biarla apa korang nk kata...ini rumah saya..ini pondok saya...pondok yg sentiasa setia mendengar segala luahan hati ini...
jiwa saya terlukabak dihiris sembilu...(chewah) gelinya nk nuleh gitu...
Saya rasa saya ni hanya membunag masa menyayangi seorang yang hanya memainkan perasaan saya jer... saya percaya kat dia selama ni, dengan kata2 manis yang sllau kuar dari mulut dia..tapi...sungguh sy xsangka rupanya dia hanya tahu berlakon di depanku....uhuuhuuuuu....nk ngis tp dah xmampu nk kuarkan air mata ni dah...
saya redha jerla...


kalolah saya buat macam ni, dah buat dah pun..hehe...nk g holiday...nk tenangkan fikiran yg tengah kusut ni...saya xsanggup lagi nk berdepan dgn situasi macamni...biarlah saya pergi jauh dari idup dia daripada saya terus termakan hati...



Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...