Pasal exam takaful...

Arini cuti nuzul Quran...so,lehla rilek2 jer...lagipun sok ada test...test aper?hehe..nak jadi agen insuran...banyak jugak nk kena baca...tadi baru jawab 50 soalan...lagi separuh lagi petang2 kangla... nk update belog dulu...
korang doakan saya berjaya jawab dengan jayanyer yer esok..Pasni saya nk bergiat sebagai agen takaful ar...
saper2 yg belum ada kesedaran pasal takaful ni, silalah berhubung dengan saya yer...rugi kalo tak amsuk awal2 ni...sebagai pelaburan dan simpanan masa depan tau di samping meringankan beban jika berlaku musibah...
beringatlah sebelum berlakunya apa jua risiko...xkanlah kita nak menyusahkan orang lain dengan beban hutang jika ditakdirkan kita pergi dulu sebelum sempat menyetelkannya...ingat2lah wahai sahabat...


Blogger Templates
Blogger Templates

1 comment:

  1. sy dan suami pun baruuu saja amik takaful prudential...ye,mmg agk pnting juge ada benda2 mcm ni...dan sorg kwn sy pun nk amik exam takaful gak.slmt exam ye lin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...