KURSUS KAHWIN

Hai..nak tahu x?insyaAllah minggu ni saya akan join kursus kahwin kat PekAN..kaksu yang pelawa n isikan borang tuk saya..murah...RM40 jer...lagipun umur dah meningkatni...hehe...adik2 dah 2 org kahwin...saya jugak yang menunggu putera datang masuk meminang!haha

Sebenarnya kalo diikutkan minggu ni iaitu pada Sabtu & Ahad ni ada macam2 agenda tapi saya dah etrikat dengan kursus ni...hey!bakpela serentak semer2...Kalo x, pilih jer...saya nk g Kelantan or Selangor...
Kelantan tu sebab kak nurul buat rombongan makan angin kat Rantau Panjang n Terengganu...bayar cuma RM50 jer!murahkan????dah terlepas.....

Minggu ni jugak my cousin aka xxxxx nk bertunang...so,my parent balik ar...Gara-gara kursus kawin ni, seme agenda terpaksa dibatalkan!huhu...dahla ada PC Fair kat Megamall minggu ni....melepas lagi...


Oh yer! ada citer sket ni...

Lin : Kaklong xley ikut rombongan kak nurul tu nanti
Ma : Naper laknyer?
Lin : Kaklong ader kursus kawin kat Pekan...kaksu isikan borang....


tetiba...


Apis : Apa?kaklong nk g kursus kawin?hehe...ada tanda2 ker?


Kesimpulannya nk gtau semer orang fikir saya dah ader calon tau sebab tu nk g kursus kahwin tu...huhu
Cik leha pon berfikiran camtu...

I just said next year...20/11/2011 comey x tarikh?berangan ajer....hehe...
Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...