handbag give away....

Okeyla...takperlu diterangkan lagi apakah giveawaynyer...sudah nyata dan terang...tapi,bagaimanakh rupanya???
taraaa.....inilah dia...handbag idamanku...nak pakai gi jenjalan...


GA ni anjuran MAMA LYN...eh!samer lak nama...hehe..cepat2! 
tarikh tutup : 14 Julai 2010 jam 5 pm..

Saya suekrla h/bag ni...nak kater aperkan..memang saya dah jatuh hatila...
Simple...kaler cerah...corak pun xdelah nmpk crowded...I LIKE IT..h/bag ni made in Penang tau...saya nak juga rasa barang Penang ni...Sebulan lebey lagikan nak raya...leh tunjuk kt kwn2 h/bag Penang yang saya menang dari MAMA LYN...(perasan jer..tapi,kalo betul pun apa salahnyer)
lagipun...h/bag saya skang ni dah koyak rabakla...(tapi pakai je stkt bwk g kejer tu..hehe) kalola ada penggantinya macm gmbr kat atas ni...alhamdulillah...memang saya akan jaganya smpailah cucu saya pun leh guna lagi...aminnn
Kepada semua yang nak join, KLIK SINI untuk keterangan lanjut SYARAT LAIN YER...

Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...