Fikiranku sangat seraboottttt

Tak tahu nak luah kat maner apa yg saya rasa skang..
mujurlah ada blog strawberryku syg ni tmpat saya mengadu perasaan dan hati ni...
Sesungguhnya fikiran saya tersangat kacau ketika ini...saya cuma berharap ianya akan berlalu cepat2...
Mintak maaf pada semua yang baca coretan ni...Saya tak mintak anda semua baca sampai habis sbb saya tahu n3 ni akan membosan kan anda...Saya coretkan apa yang saya terfikir ketika ini...
Sedih...sedih...sedih...tersangat sedih...itulah perasaan saya saat ini...sampai saya mohon kepadaNya agar terus melupakan segala tentang diirnya jika itu yang terbaik buat saya...saya dah tak mampu nak menanggungnya lagi...dah tak tahan jiwa ni...saya xnakla coret secara jelas...just nk tny pendapat korangla...
Andaikata orang kita sayang tu menghampakan kita,dah tentu kita rasa kecewa dan sedih...yer x?
saya rasa ni ar tamparan paling hebat saya terima sepanjang kehiduoan saya mengenalinya...sungguh ke kecewa...dah tak tahu baper tempayan air mata dah ni...semoga Allah memberikanku kekuatan menghadapinya...redha atas segalanya yang telah berlaku...pasti tersurat hikmah di sebaliknya....Saya yakin dan percaya 200%....


Ginila keadaanku skang...rasa teramat kecewa..cepat2lah berlalu rasa itu...ermmm...nak layan lagu ah... leh luperkan jap rasa itu...

Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...