Esok Tak Kerja!!!

Nak tulis pendek2 jer....
Nak gtau bahawa saya akan ke Kuantan sok...hehe...
Kalau korang nak tahu, saya ni kan...jenis yang xley tenang n duduk diam bila ada something yang saya nk tapi xdapat lagi...fikiran ni resah jer....
Sebenarnya saya nak g tengok/usha almari baju yang besar tu...harga dalam lingkunagn RM700++ senang nak sumbat semua dalam satu tempat jer!
Harapanku agar ada ar almari bsar tu yang berkenan di hati...
nak kemas baju kat almari baru sebelum g kenduri Sabtu ni...semangat x saya????
Mata pun dah kuyu2 jer ni...nak baca info apa yang patut dulu....selamat malam semua...esok saya tak kerja...jgn jeles yer....
Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...