peniaga berjaya

Tgk tajuk kat atas tu mesti rasa nk muntah jer…uweekkk…hehe

Nak citer ni…Sabtu baru ni saya tlah pegi ke pasar borong di Pekan. memborong sekodi kain pasang…kuar modal untuk kain pasang tu dalam rm360…dapatlah dalam 20 pasang…saya amik kain jenis matching ngan chiffon jer…lembut….

Chewahh…nak niaga plak!!!bukan aper…sambil2…nk tmbah pendapatan…lagipun niaga kain pasang ni cam untung gler…dapat 2x ganda untung tau!!!semalam g jaja kat umah jiran 2 buah umah..laku ar adalam 4 pasang!!!okei ar kan…

Skang ni kain-kain pasang tu ada kat kedai sebelah,kedai adik ipar…mcm best plak bila fikir2 dapat untung nanti…nk bergiat aktif jual…minggu ni nk beli kain selimut plak nk wat kutu…otak saya skang ni asyik fikir bisnes jer…$$$$$$$$ ni je dlm kepala skang…kain pasang yang saya pilih tu ada dalam 20 pasang..cantik2 belaka!!!semer orang yg tgk kater camtu…mahunya xcantik…pilih2 semer tu..bukan men ambik jer….hehehe…nk upload gmabr kain pasang tp lum trnsfer lagi dari kamera dgtl…tertinggal kt umah…nantila saya upload erk…tapikan…memang cantik2 glerla…kalo saya banyak duit, rasa nk tempah jer belaka kain2 pasang tu tau…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...