NUFFNANG

mukeku skang yg tengah hepi gler....

SELAMAT MALAM SEMUA...ALAMAK...CAP LOCK PLAK...XSUKE...okei...comei dah...macam aper2 ntah sayer ni kan...akceli...saya sgt gembira sebab nuffnang dah kasi status glitterati...hehe...kalua baca post orang lain pasal nuffnang ni sure seme gembira coz of dpt check first...tp saya?whateverla....
yg penting...sy dah berjaya tgk iklan nuffnang muncul di blog strawberryku yang comei ini (chewahh...perasan jer...) ada lagi yang seronok...
Akhirnya penat lelah menggoogle pasal css dan html dan coding ni akhirnya...saya berjaya membuat floating nuffnang!biarlah korang nak kata saya ni aper...yg penting saya dah berjaya...sejak 2-3 hari ini saya rajin sangat nk custumize mcm2 kat blog saya ni...tak puas hati lagi...sebab tu kejap camni..kejap camtu...nak try buat macam2 lagi....sampailah hatiku ini PUAS!!!


Blogger Templates
Blogger Templates

1 comment:

  1. mcm mana nk buat nuffnag ni? sy ad gak try buat.. tp ntah btol ntah tidak. stu lg, ap klebihan nuffnag? sy bdak bru blajar. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...