LETIHNYA...MEETING...

Penatnyerla...
letih sgt badan arini...naper erk?dari semalam lagi terasa keletihan itu....
tp kalu xon9 dulu b4 tido...xlena ar jawabnyer...mood nk blogging pun ader...apa lagi...luahkanlah segala macam perasaan...
semalam ada meeting org blok...wat mihun sup...best tau...luper lak nk snap pic mihun sup tu....da abes!huhu...arini plak wat meeting n bacaan yasin org pompuan lak!!hehe...mesti korg tertanya2 meeting apela erk...beserla...idop dlm masyarakat felda...kalau nk kenduri kawin, kenalah adakan meeting lu ngan org blok kita sbb nk bincang pasal macam2 berkenaan kenduri kawin nanti...nk agih2 tugasan orang kater...
bagus x?itu yang membuatkan saya suka sgt duk dlm msyrakat felda ni tau...dahla penempatan tersusun....macam2 program dan aktiviti...pastunyer nilai kerjasama tu yang penting!!!kalau kat bandar, sure2 kena katering ker...sewa dewan ker....dah xde budaya tolong menolong ni....
saya juga amik kesempatan untuk melonggokkan kain pasang dan kain batik 3 serangkai untuk tatapan makcik2.....hehehehe...bisnes katakan....ni ada gambar yang aku snap sikit2 sepanjang 2 hari meeting ni...alamak...gambar ari semalam lupela save katner...erm...next time jela...
nampak tak makcik2 tengah pilih kain pasang tu?hehe

                                      snap je gambar saper2...wat kenangan tau saper yg datang..


2 comments:

  1. Bagus lah ye kawasan u..

    hehe..sempat lagi berbzness..bijak, bijak..

    ReplyDelete
  2. Hehehe...smbil menyelam minum air...lagipun ekonomi gawat...kena pndai cari side income...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...